fanny äger, och jag äger med!

skolan: skolfotto, asså är hon som känppte, taskigt att ta ett kort när jag har munnen öppen!!!!! FINT FINT! säger jag bara såg ju helt oförberädd och hade cp allt asså aja men vem" kollar i skolkatalogen!* men asså nästa år ska jag inte vara med!, ajja men vi hade spanska glosor tills idag kunde alla förutom 5 typ hehe,

när jag kom hem duschade jag, städade mitt rum dammsugigt mitt rum, hallen, köket, tummen upp för mig,

strax ska jag äta och sen ska jag åka i våran nybil och hämta cim, och vi svänger in på ica sen får vi skjuts till birsta för att slösa lite pengar, senare i kväll blire gården, fanny köpte min kamera, wihi! det var ju bra... annars äre lungt, men "dagens vill ha" får ni se imorrn, av det jag köpte eftersom det är var jag vill ha, bild på det imorrn då, men nu ska jag strax äta ska bara fixa mig lite så pusss puss

NÅT JAG INTE FÅR GLÖMMA ÄR ATT KÖPA ÄR BATTERIER!!!!!!!!!!!! får inte glömma det, okej? hehe

nice bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0