birsta, jag vet! är där nästan jämnt nu för tiden men men...

hej!! förut efter skolan var jag cim, veronica på birsta då det var ju mys. har nyss kommit hem från Birsta, med cim. vi typ checka runt lite, och jag hade tänkt att köpa mössa, med de blev inte så hehe för hade inte haft nå pengar alls kvar då så de får bli en annan gång.. jag å cim gick in på ikea och köpte vasin kaffelatte hahahahaha närå men det är varmchoklad, vi brände tungan! AJ säge jag bah det svider fett mycke heh, klantigt. fick dricka as mycket vatten:o bränner fortfarande. nu ska jag se på IDOL strax, lääängtar!!!!!! nån fler som ska se??? elr ja klart ni ska.



finast av alla! haha




JAG VILL HA: mössa från bikbok (blå)  och vantarna från jc fortfarnde.


Kommentarer
Postat av: cim sjöberg

söt du är:)

2009-09-15 @ 21:02:37
Postat av: Sanna.s

ja klart man ska se idol !:D

2009-09-15 @ 21:06:18
Postat av: veronica

nya glasisar? :D

2009-09-15 @ 21:48:37
Postat av: nicole

du passar i dendär hårfärgen :)

2009-09-16 @ 06:47:38
URL: http://nicolel.blogg.se/
Postat av: eeemmaLindqvist

ser inte uit som dej XD

2009-09-16 @ 19:02:39
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0