tummen upp och tummen ner för...



vinter: åååå! det är så mysigt med vinter!! 
          det ska inte vara slaskigt-regnigt utan riktig tjock och fluffig snö!
          riktigt mycke snö med!! det är så mysigt att sitta inne och titta ut
          så är det fullt med snö, och fina snöflingor faller ner:>
          och själv sitter man inne i värmen:), härligt! 
          man måste ha varma och härliga halsdukar, vantar, och allt sånt mysigt hihi;>
          haha aa jag gillar vintern, snart är jul också! och min fördelsedag;)
          aa vintern = äger! men jag älskar ju sommaren med:)
          tummen upp för vintern!



te
:      alltså jag dricker te minst två gånger om dagen!! har vörja med det nu
          på senaste, det är värsta gott!!
          med honung i! mums;) hihi aaaa dricker en kopp på morgonen och en på kvällen, 
          ibland efter skolan med. riktigt gott och det känns som om jag blir piggare av det!!
          tummen upp för det!:D 
       
          



matte:     asså jag hatar verkligen matte! fattar ingenting, så jäkla jobbigt!
               har alltid haft svårt för matte... så svårt! kan sitta i 124460 år och
               föröska fatta, hur kan vissa fatta allt och få mvg på matteproven?
               jag har aldrig ens fått i närheten av vg aja men det är
               prov imorrn måste plugga plugga plugga
               för att inte få ig- måste ju göra om då!
               säger bara lyckos er som har smarta hjärnor!!! :)


pengar:    pengar, pengar, pengar!! när man inte har nå pengar och man
               vet tusen saker man vill ha! men nej, jag har inte pengar 
               kan itne köpa nått!! men när man väl har pengar så finns det inget
               att köpa!:o så äre för mig iaf, och jag kan inte spara och då köpter
               jag bara nått skräp!
               som jag inte ens vill ha!!:S:O skit dåligt blir så jämnt för mig! aja
               ska försöka bättra mig och spara tills jag hittar nåt jag verkligen vill ha!,
               så jag inte bara ångrar mig sen!

                               
                 /Friida




Kommentarer
Postat av: verre the konung

jag älskar o ha pegnar... <33<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

2009-11-12 @ 15:21:15
URL: http://veronicatikka.blogg.se/
Postat av: eemmaLindqvist

sv; nej sofijah :)

2009-11-12 @ 16:55:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0