saknar mina katter

det går inte så bra för mej med pluggningen





asså jag saknar mina kissemissar, jerry och maja, maja blev på körd å maj-april  och jerry avliva typ för nå veckor sen. aa det känns lite tyst här och ensamt, jerry han jamade hela tiden men det var ju mest för att han var lite förvirrad- men han har ju alltid varit en riktigt storjamare!, han blev 16 år. ohc Maja hon var lite rädd av sig hon det passade inte att mysa med hon när vi ville, men när hon ville ja då så gick det hehe, rädd var hon hon blec jätte rädd för minsta lilla ljud, hon blev 5år. maja hitta vi i skogen, och jerry följde med huset vi köpte när jag var 2. så han har jag haft i 12 år typ. Nu har jag bara mina fiskar kvar haha, eller fanny då men skitsamma samma sak... OJ! undra om hon har matat dom!!!!!! DE KANSKE ÄR DÖD.. måste kolla hejdå SEN ska jag plugga!!
ASSÅ hon matar inte fiskarna det vet jag! MEN VEM MATAR DOM DÅ??:S inte jag iaf??
asså nu måste jag kolla hejdå !!!!!




Kommentarer
Postat av: fanny the best =)

jag ger dom VISST mat!!!! :D

2009-11-05 @ 14:58:09
URL: http://fannyyanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0