RUBRIKEN ÄR POLIS

tja tjena, älskar dig bloggen... ha-ha-HA
vad jag är seriös, närå men HEJ
tänkte bara säga att jag inte har nått att skriva.
typ ja skolan var OKej
jag har matteprov och drogerprov, det sugeeeeeer!!!
måste plugga hela dagen imorrn och på onsdag, för på torsdag har vi båda proven(N)
skit jobbigt men vi ska inte vara så negativ nu--
Nu efter middagen ska jag till Polisen:D ahhhh skit kul asså
ska knäppa bajs kort på mig och skriva mitt namn:> aa det var ju kul!:D:D:D:D:D:D
HAHAHAHAHAHAH!
inte

kul
men
endå
aja men puss på er!!!!!
nu ska jag lyssna på musik!!!!!!!! SÅ HEJDÅ puss påre bloggen



    "polis polis potatis gris" ♪♫♪♫   HE-HE-HE





Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

polissssss

2009-11-10 @ 20:18:08
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0