INGET NAMN PÅ RUBRIKEN!

HEJJJJJJ MIN ÄLSKADE BLOGG!!!!


 HAHAHA FIN JAG ÄR(L)


igår fick jag min dator tillbaks från lagningen,
de bytte ut mitt grafikkort och dvd-cd brännaren.
de var ju super! att den blev klar efter nästan 2 veckor istället för en månad!

det stank idag i skolan, typ äpple-färg-spritpänna skit äckligt!
kunde inte andas så vi slapp ha matten:> (Y) tummen upp för det haha!:)
till mat vare äckeltackosgrejset! hehe gilllar inte den...:/
efter skolan satt jag och såg på tv o fika lite hehe. jag fanny o mamma har gjort
en jätte god muisli i helgen tro jag det var! supergo! åt den;)
iaf satt och fika till ghost whiperer det var as bra idag!!! så spännande!!
imorrn äre fortsättning följer, måste ju bara se då
nu sitter jag och plugga biologi, sex och samlevnad Har lite svårt att komma ihåg älla sånna hära konstiga ord asså blandar ihop allt!:O typ, masturbation, erektion, exhibitionist, machochist, incest, ejakuliation, lubrikation,
aa ni ser själva inte så lätt att komma ihåg, tycker inte jag iaf, det låter likadant alltihopa haha, aja måste lära mej dom dära det är dom jag inte kan. AJA! bli väll inte så mycket mera som händer idag,



att 2:an bussen nu går till birsta och sen till stan, det Är bra det!
för så blire lättare för oss i ljusta att komma till birsta! och fortare gåre nu också,
eftersom bussen åker under motorvägen nu!:D för förut så vare ju birstapendeln vi var tvungna att åka med med den gick ju så sällan, 2:an går ju var 10:onde minut;> bara det jag ville säga;);)




http://www.cocoo.se/

värsta Coola smycken!! fundera på att kanske beställa! haha söta,
vill nästan äta upp dom ahhahaha närå men,,
visst var de coola??!


skriver kanske sen igen puss




Kommentarer
Postat av: sanna.s

smyckerna var coola vill ha ngn av halsbanden med kameran nice!

2009-11-04 @ 19:48:34
Postat av: verrreiisi

jag har sätt dom dära smyckerna, blev kär i allihop... hahah måste beställa! hihih

2009-11-04 @ 21:18:15
URL: http://veronicatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0