good morning !

                                                                          

             
people ! ! hur är det med er då?
med mej äre iaf inte bra, jag har jääääääääätte ont i armen efter sprutan !
kan inte röra den !
och jag som ska på birsta och prova käder liksom !
det kommer ju as ont om jag ska prova en tröja till tillex. 
hursomhelst igår såg jag ju, 2012, tyckte den var jätte bra! :)
men lite överdivet ibland men endå ganska verkligt . . . åtta/tio får den hihihihi:>> 
kom hem vid 12 och då satt jag vid teven, och sen la jag med nån gång, venne när.
sen såg jag en till grej när vi var på ica igår! gissa vad? 
jag måste ju bara säga gratis till brandworld som äntligen ska öppna efter över 1 år ! !
haha det öppnar den 25 novmeber  ! ! 

men nu ska jag äta frukost pussss !      

     




"bullarna" jag gjorde för några veckor sen, MUMS


Kommentarer
Postat av: veronica

varför haru mellanrum mellan utropstecknerna?

2009-11-21 @ 21:43:26
URL: http://veronicatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0