go dag

hej min älskade blogg, inge inlägg igår hade helt enkelt inte en sekund över;)
var på birsta och köpte farsdags-present till pappa:) inne på dressman,
det var mycke folk där som skulle köpa present till sina pappor,
kanske för att det vare rea och sånt där;>
iallfall det var veronica och cim jag var där med,
 ver köpte också present till din pappa och jag till min cim hade redan köpt till sin,


bilden lånad från  http://veronicatikka.blogg.se/ veronicas blogg:)

vi åt på nya tacobaren i birsta, det var gott men det var en stak sås som
jag dog när jag skulle smaka vad det var:( starkt!! sen gick vi till maxi,
köpte popcorn å cider, sen bussen hem till ljusta,
veronica gick till gården med emma jag och cim var hos min en stund,
såg på idol när och åt nå gott hehe, vi hade mys vi.
sen gick vi till gården:)
jag drack min monster som har bara stått 1000 år, för jag har inte varit sugen på den:>
hihiihi la mej runt två.


nu har jag precis duscha och ska, fixa mig nu
ska till farmor sen blire KiNa, älskar kinamat!!
ska bli så gott, aja men puss på er måste gå nu
hejdå
 


 


Kommentarer
Postat av: verree

äru en snattare ;)

2009-11-07 @ 21:16:54
URL: http://veronicatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0