8/11-09 farsdag!

grattis på farsdag, eller hur man bruka säga:> pappa fick min present igår för hehe jag ville:)
sen fick han av fanny idag:) hursomhelst GRATTIS ALLA PAPPOR!



hej ni som läser, tänkte säga att jag ska baka bullar nu,
kanelbullar fakstikst, det är kul att baka, och det blir alltid gott att äta sen med;>
hihihiihihihihihihi okej! hihiih.
men asså det blev inge birsta idag:(
istället i dag har jag och fanny krattat löv, på heeela! våran framsida!!
duktigt va? ;) haha vi har inte så stor framsida med endå:u





---------------------------------------------------------------------------------------------------------




sen så har jag varit inne på nelly och drelga lite hahaha dregla!! aja men ni fatta
jag lixsom måste bara köpa!!- beställa nu!
är riktigt sugen på att beställa converse-skorna, men det är inte vanliga converse
utan de jag vill ha är i läder och inte tyg, då håller dom bättre och typ det blir stabilare:
men dock är dom lite dyrare.
hitta lite fina armand med:) men måste nog ta bort den vita, för den kosta ju 249:u lite dyr.

nu ska jag hjälpa till med maten lite och sen spela SIMS3 hann inte spela nåt igår,
var så länge sen jag spela så är lite sugen:D aja vi ses sen så får ni se hur bullarna blev


Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

heeheh dina hörlurar e gröna (H)

2009-11-10 @ 17:32:34
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0