29/11 fobi

hej, kände för att skriva lite om min fobi, säkert ingen som orkar läsa men endå.
inte många som vet det kanske, men jag är äckligt,j*vulst stor fobi för kryp-myror-insekter-sniglar och ja, aa sånt. ingen fattar typ hur rädd jag är för sånt. typ folk som inte har fobi fattar inte. jag kan verkligen inte titta på program som handlar om sånt, när det låter så dära äckligt, som kryper å sånt, usch !!! på skolan engång så prata vi om binikemaskar (ursäkta stavning) den var så jäkla äckligt. höll på att spy och alla typ reta mig för det:o skit äckligt ! bara för att jag har sån fobi för det så är det as jobbigt att åka utomlands för där är det ju ofta riktigt mycket olika insekter, när jag var i bulgarien senast nu i sommras. vid hotelts pool var det jätte mycket skalbaggar utav en sort. dom var typ "klumpiga" de kunde flyga men inte så bra så dom krasch landar hela tiden och landar då ofast på rygg. och det var ett äckligt surrande ljud med! som jag bara ryser av att tänka på. jag satt på en stol och kunde inte slappna av var jätte spänd hela tiden, hade fötternaupp från marken. och pappa fick hjälpa mig så fort nån landa/krascha på mig. jag är typ stressad och klarar inte av att röra vid dom. nu ska ni få höra det mest värsta som kunde hända, och det hände ju just mig också. jag hade shorts på mig och jag satt ner på en stol, shortsen var lite stora så det var liksom öppet där bak, och då hände det mest hemska som kunde hända, en SKALBAGGE landa i min shorts !!! den höll på och sura och krypa runt, och jag skrek och börja grina. och skrek "ta bort den! ta bort den! ta bort den! TA BORT DEN!!!" mamma fick bort den och jag typ hyperventliera ! det var verkligen as hemskt. verkligen hatar kryp !! dom var så jäckla äckliga!. men när jag ver liten var jag inte ett dugg rädd för insketer-larver-maskar och sånt, jag samalde på maskar jag la dom i en svart burk jag hade och där i fick dom ligga och dö ! haha vad hemskt:o hehe. en gång var cim hemma hos mig och det var bara vi hemma. vi gick båda på toa, till varsin toa, jag satt på toan och sen fick jag se att en sån dära stor spindel hade krype ner i mina byxor !!!:O:O jag drog på mig trosorna och sprang ut från toan skrikande!! fy fan det kliar över hela kroppen när jag tänker på det! cim kom ut från sin toa och kolla konstigt på mej? jag stod ju bara där i trosorna! haha. asså det var hemskt. ojoj vad mycke jag skrive!:o finns mycket mera hemska saker som hänt med orkar inte berätta. orkar inte sitta och göra mellanrum heller:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0