22/11 kan inte röra armen!

  hej och gomorron eller vad man ska säga jag vakna för typ nån
  timme sen då men hursomhelst...
 
  jag har jätte ont i amren ! !
  kan inte röra den! gör as ont, kliar gör med !
  
  det stod på lappen att man kunde få muskelvärk och ledvärk, det har jag definitift!
  as jobbigt kan inte sova     
  heller, för det gör ont så fort jag rör mig lite i överkroppen:(:(
  okej jag kanske gnäller lite men det är ju ganska jobbigt att man inte kan göra nåt:(
  det blev inge birsta igår för att det gjorde för ont.
   
 * kan varken ta av mej eller på mej tröjor
 * kan inte röra armen typ för så gör det ont.
 * när jag går så värker det,
 * om jag böjer mig ner så gör det jätte ont, och det är som jag bara har en arm
 * plus att jag inte överdrivet nåting!
 * SKA ALDRIG MERA LÅTA NÅN TRYCKA IN EN SPRUTA I MIG IGEN!
 * sen så kan jag itne göra nånting måste sitta hemma här för den dära j***a sprutan:/

   rip min arm! är det nån fler än jag i hela sverige som har det som jag?
 


Kommentarer
Postat av: veronica

jag har typ inte ens ont, känns bara liet om jag tar där

2009-11-22 @ 14:56:21
URL: http://veronicatikka.blogg.se/
Postat av: sanna

jag har samma som du det gär skit ont :/..

2009-11-22 @ 15:01:31
Postat av: eemmaLindqvist

ofta ha så ont O; `??

jag har inte ett dugg ont bara om man typ trycker där jag tog sprutan lr slår där,. hheheh

2009-11-22 @ 20:42:02
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0