20 november





hej vi hade no, slöjd och sen vid 11 tog vi svinsprutan. gjorde inte ont som jag trodde de skulle ! ! ! men jag höll på att dö innan jag tog den,, det pirra i magen;>> som tur så har jag inte svimmat ännu, eller har nå ont, bara lite i armbågen typ. Men det stod på lappen att man kunde få ont i leder, satt då äre nog ingen fara. vi såg på föreläsning efter lunch om maskros barn... hon hette terese och berättade om sin uppväxt. jag tyckte att jag kände igen hon och jag tror nog att jag sett hon på tv, det handlade om det här, och aa jag är hundra på att det var hon, hur somhelst det var bra och lyssna på. men iaf vi fick sluta efter det, skippa gympan för att vi tagit spruta och man får inte idrotta då, så sluta alltså 1 idag::> bra det ! ! ! !   men som ni ser äre ett collage som jag lagt in igen ! haha men asså jag vill ha pengar! ! ! det finns så mycket fint! varför ska inte jag ha nå pengar för! ge mig pengar gud ! ! skule bli mycket tacksam för det hahaha, men asså närå men det blir inge birsta idag för det hinner jag inte och det är nåt fel på våran bil satt aja men ikväll blire BIO ! ! ! ! ! det ska bli kul "2012" ska vi (emma,cim,veronica) se, spännande ! ! jordens undergång ! hihihi ! ! ! ! ! ! ! !  vi åker buss till ica sen stan, typ vid halv 6 ellr nåt . . . . men nu måste jag hoppa in i duschen!  pusssss   älskar er






                           

..........................................................................................................................


när jag får tid att fara på birsta så ska jag förmodligen köpa det hära, på accent:>







Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

lika mössa som veronica och cim ?

2009-11-21 @ 11:52:06
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0