18/11

när jag kom hem från skolan gick jag och Duscha på direkten, har inte orka fixa mig sitter med blött hår osminkad! typ pjamas på mej;> haha! sitter å äter glass nu EN AS GO!!!! det är pepparkakas-smak. rekomenderar den Starkt !!! ett tips så ni vet!



jag ska plugga matte nu!!!!!!
RIP MINA MATTESKRIVBÖCKER = jag tappa dom i regn-gegga:)
så måste skriva på papper!
men alltså jag fattar inget av matten. 
jag måste blir smart och fatta !  för har aldrig fått mera än...
          IG 
          elr
           G

osmart tjej!
för jag fick bara 18p på förra provet och 17p  var G!    1p över G :>>
JAG är SÄMST!
sen ska jag playa lite sims, har inget annat för mig idag, orkar inte nåt annat:u

Kommentarer
Postat av: veronica

ge mig glass,våran va slut! men vi ska på affärn imrogn heeheheh

2009-11-18 @ 20:03:06
URL: http://veronicatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0