16/11

FÖRLÅT mig, jag har faktiskt inte orkat uppdatera nåt! sorry again
vem säger jag förlåt till egentligen, oja kanske mej själv har velat men inte orkat,
OKEj, det är inte för att jag är lat, har faktikst varit sjuk
feber:( hatar att vA SJUK! ont i halsen med, konsigt i halsen hare känts:> konstigt, aja men mår mycket bättre nu känns som jag inte ens varit sjuk MEN AJA ingen bryr sig om att jag varit sjuk så strunt samma



åååå jag längtar så tills på Fredag, gissa vad?;);)
jag, veronica, emma och cim! ska på 2012, lite sent men veronica for ju till stockholm i fredags
då premiären gick, vi hade tänkt gå då men det blev ju ändrat, hursomhelst! det ska bli jätte kul!,,


här är trailern för er som inte hört talas om filmen ännu
(vilket de flesta nog har men endå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0