12/11

hello my buddies
are you haveing fun???!
men aa hihihihi hej ska vara serös nu asså
hej och välkommna till fridas blogg, här finns det....
OKEJ HEJ
skitsamma jag har as tråk väntar på att maten ska bli klar nångång! är lite hungrig
nej, det är jag faktiskit inte men fick inte gå nån stans utan att äta först
ska vara med NICOLE och CIM
sen ska jag vara med VERONICA senare i kväll om det nu blir av:>:)
vi får se hur somhelst min blogg äger!
fortsätt läsa, men jag funderar på att ta en paus!!!!!!!! NEJ SKOJA DET VILL JAG INTE
men aja har tråk så ni får urstäka hur jag skriver

puss


jag vill ha pengar:( jag ligger i skulder till fanny så hon tar min månadspeng:(
ska man kanske börja dela ut reklam??
vad tycker ni ska jag?
nån som vill gö de med mej??????????

Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

haha dela reklam fyfan va jobbigt ;D

2009-11-13 @ 16:56:31
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0