fredag lördag söndag

FREDAGEN:
I fredags så skrev jag att jag skulle vara med cim,veronica,emma, men att jag var lite osäker & så sa jag att jag skulle återkomma med det, så nu kommer det om den kvällen. ja på dan så var jag ju med emma på birsta jag köpte en foundation och en tröja men... tröjan* ska jag lämna tillbaka för den var bajs! ah det var ju kul hehehe aja sen vid 7 så åkte "vi 4" på citycross pch köpte godis o hyrde två filmer  "i taket lyser stjärnorna" & "wallandeer" vetinte vilken wallander det var. hursomhelst så kostar det bara 10 kr för en film, as billigt!! hehe bara det att man måste ha legg å typ vara  över 18 typ. sen gick ci å satt oss å vänta på bussen tog en stund sen kom den. jag klickade för mej och veronica så ringde mamma å fråga om vi hade filmerana med oss DÅ ! jag bah har vi med oss filmera? alla bah ne jag har dem inte å skit å busschaförren bah nu får ni ta och konctentrera er på illjeterana vi bah  men tyst typ HAHAH skit det hade vi inte !!!!!!!??? det blev lite panik jag och veronica kuta inte å hämta dom på affären HAHA de låg kvar på en frysdisk haha emma sa åt bussen å vänta 1  min men de kunde han inte surgubbe!!:( så kom cims mamma och körde förbi så vi kunde åka med hon:D HEHE aja men vi såg å film å sånt gott med godis.


den här jävla bilden man försöker få som sån dära header...
elr vare heter kan nån hjälpa mej eller?:O



LÖRDAG:
gjorde jag iget städa rummet såg på tv å film-popcorn gott. softichil HHA YÄ YÄ.

SÖNDAG/idag:
SHo sitter i t-shirt  här å fösöker fatta min blogg men fattat inget haha snälla kan nån hjälpa mej eller!!!!!!!??
ska vara med emma typ senare hehe kanske on kan förlja med mej och lämna tillbaka en tröjan*.
vi får väll se men nu ska jag typ duscha om jag orkar haha hejdå puss på er;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0