mums i bulleland

lite goda saker i bullgarien hehe en blå fanta som hette "Madness" haha vetinte riktigt vad den smaka men hehe  den var god iaf, nån annan sorts twix oxå GOD det fanns några goda chips med hehe. aja men nu ska jag berätta lite om dan iställtet typ nu ska jag på birsta med emma och emelie. och igår "råka" jag klippa mitt hår hahahahaha det blev as konstig kort å ahja men ni kan få se en bild senare idag haha as fult men får leva med det går itne att ha utsälpt måste ha uppsatt nu typ hela mitt liv det går nog bra!! nu måste jag gå emmas mamma skjutsar oss(Y)
och i kväll så ska jag, emma, cim, veronica typ va med varann om jag inte fattat fel nu men haha fattar inget allt är så struligt heheh:o aja men ni får väll se ikväll om det bli så eller inte skriver sneare puss hejdå .D
                                                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0