8/12 dålig uppdatering..

ETT PROBLEM JAG HAR ÄR ATT JAG INTE HAR NÅGON KAMERA
-ett till måste!
 anteckna-köpa kamera


jag har varit så JÄKLA trött äre fortfarande, trodde jag höll på att skriva blogginlägg förut, "jaha men hare chill då folket hejdå" till emma. haha men jag är trött, ni får ursälta om jag skriva lite fult, men hursomhelst tänkte jag bara säga att jag är KÄR i en internet sida, LOVE LOVE IN THE AIR! Älskar sidan med tyvärr på eng. men det gör inget det är bara chill. nu ska jag skriva om tellevision (hoppas det stavas så) elr på normal svenska TV. ska redovisa det på torsdag.. alltså om två dagar och jag OrKaR verkligen inte skriva, vill bara sova.. och ni kanske undrar varför jag är så trött? jo det är för att jag satt uppe fan halva natten och träna so . . . smart tjej! och sen så kunde jag inte sova för min hjärna låg bara och stressa över alla prov och skitt jag måste göra, och jorbruk, vägar, städer, föds flera barn. och ett och annat som har med shopping och göra och pengar!  min hjärna gick på högvarv! haha, gick inte att glömma all stress........ SÅ jag sov typ inte MEN AJA nog om det nu ska jag plugg, pluggaaaaa ännu mera, CHILL


Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

hahah, fattar itne hur jag ska kunna lära mej texten tills på tors :(

"hissen "

2009-12-08 @ 19:38:14
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: eemmalindqvist

hahah, fattar itne hur jag ska kunna lära mej texten tills på tors :(

"hissen "

2009-12-08 @ 19:38:16
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: varför stiter jag hä för 7// Verreen eXCDDXD Å^^^^;:=;)=;);(:S:D:PDD

DET GÅR INGE BRA FÖR MIG FRIDA

2009-12-08 @ 22:02:53
URL: http://veronicatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0