4/12

hej, idag var jag not en riktigt snuskmomma haha! närå med lite åtvättat hår, inge mascara och sånt... typ aa, för jag orkade verkligen inte fixa mig i morrse, var så trött! jag hade varit uppe sent igår kväll, en anledning var att jag plugga Fysik, vilket lönade sig då, VG !!! Woho!! jag är bäst hihi. ikäll orkar jag inte göra nåt, vill bara sova typ haha, tänker gå och krypa ner sängen nu!:* ska snart äta men hursomhelst så är ja hemma hela kvällen, kanske åker på ica sen och köper nåt gott, typ som Indian popcorn! haha, dom är så gooooda!

aja är bara tvungen att dela med mig av ett collage till er! jag är så snäll
haha, närå med jag måste erkännna att min blogg består utav collage,
på saker jag vill ha, haha!:> snyyyggt, men jag önskar mig verkligen det
här mest av allt... aja ska äta nu!, sen blir nog ica då, hejdå


Kommentarer
Postat av: cim

sån där svarta örhängen har jag;)

2009-12-04 @ 23:54:56
URL: http://har.ingen.blogg.se/
Postat av: nataliee

såndär stickad kofta ha jag =))

omru vill köpa hårförlängning åk ti afrohörnan 650kr

fö äkta (a) /n.a

2009-12-07 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0