4/12



det suger såååååå mycket, varför åkte Tove ut för?????
hon och Erik var ju bäst, fattar inte? calle var det som skulle åkt ut.. aja det ordnar sig nog endå, Tove läju bli nått endå, fast asså de som vinner Idol, typ ser man ju aldrig mera, för skivbolaget-skittet är så dåligt, satt aa, det finns ju många exempel, vem är marie picaso? Daniel elle nåt?  mångna andra med mej kommer in på några fler just nu, båda dom två har kommit 1:a men vad hände med dom? och dom som inte vunnit då, de har ju blivit kändare än de som vunnit, tx: Darin, och såklart EMD= Mathias, Erik och Danny. ja det finns ju såklart fler exempel, just därför kanske det är bra att tove inte vinner, för det är ju alltid nåt annat skivbolag som vill göra skiva. hihi, aja men om det jag säger nu stämmer så hoppas jag calle vinner:* haha. Men måste ju bara säga IKVÄLL var Erik heltklart BÄST! fick typ gåshud! och tårar i ögona:o?! hans röst är ju jätte bra haha.



sen måste jag bara säga en sak känns lite hemskt och sorligt, såg ett program om terosister som hade döda en indisk pojkes släkt, mamma, pappa, morbor, syskon typ och sånt.. så jäkla sorgligt! :(:( de dära teroristerna hade döda typ 130 personer, men dom som gjorde det har hade blivit maipulerade, sån dära sekt, grej så det är dom som bestämde över dom som borde gå och dö, aja men ni fattar säkert, inget haha, jag är inte så bra på att förklara, men alltså det var terrosister som döda en massa oskyldiga folk som inte hade gjort nåt, bara för att det var roligt:o aja jag tyckte det var så sorligt, stackars pojken... :(


nu tänker jag läsa Frida, hejjdå


Kommentarer
Postat av: veronica

jag & cim fick damp, calle suger :@

ser ut som en hund med häng öron!!!

2009-12-04 @ 23:54:46
URL: http://veronicatikka.blogg.se/
Postat av: eemmalindqvist

jaaa ;:O vart argnär tove åkte ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;;.@@@

2009-12-05 @ 17:03:57
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Emilia

fattar inte heller at tove åkte ut :(



calle sjunger bra, men tycker inte han är nåt speciell....



Hoppas nu erik vinner iallafall ;)

2009-12-06 @ 21:49:26
URL: http://ailimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0