29/12



HEJ varit på birsta idag skulle egentligen dit tidigt men jag var så trött så jag orka inte kliva upp ur sängen hehe. jag och mamma åkte dit vid halv 2 typ istället:> orkar inte knäppa kort på allt jag köpt. skriver iställe, köpte 2st sminksvampar, halsband för 10kr, ett par gråa vantar, en tunika, ett par shorts- till utlandsresan, 2st BHar och ett par nya uggs, eftersom det var sämst kvalité på mina gamla:@. bara skräp nu har jag köpt ett par som nog ska hålla. kommer ha dom i typ 2 månader nu så hoppas de håller så länge nu!! annars blir jag arg. tror inte det var nåt mera jag köpte.. nu ska jag övertyga mamma om att få beställa från H&M... vi får se hur det blir med det. hörs sen.

  

Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

very nice :D

2009-12-30 @ 00:23:24
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: eemmalindqvist

bra köp(Y)

2009-12-30 @ 00:23:39
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0