22/12 två dagar kvar till julafton...

GOD JUL! två dagar kvar till julafton... hehe
idag var det sista skoldagen innan jullovet, alla andra skolor slutade i fredags.
orätvist kallas det. men vi övelevde 2 dagar extra endå hehe.
för vi har typ bara lekt och fika hela förra veckan, igår och idag. inte så ansträngande.
sen så delade jag ut mina julklappar till my friends♥ idag. just nu så bakas det här.
eller inte baka kanske, lagas godis. knäck och sånt. men vi kan inte baka vidare,
pappa måste komma hem med lite av ingridienserna som saknas.
jag måste städa mitt rum med.. meeeeen det får bli imorrn.
orkar inte.

jag satt och kollade vad det var för bra program idag, och UGLY BETTY ska jag såklart se som vanligt då. men ncis- los angeles ska med vara idag! men dom visar nån film istället. ingen vill se den tråk filmen. aja men betty är ju med cool, men en grej med betty är att dom typ har gjort hon "snyggare" än vad hon varit i de äldre säsongerna (alltså nu är det den nyaste) typ hon har lite snyggare hår och klädsel. för det heter ju stråtts allt UGLY betty;) nu måste jag kolla om knäcken har stelna. puss



Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

andra avenyn 'är ikv frida :@

2009-12-22 @ 20:19:18
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0