17/12

hej bloggen:) idag så har skolan varit så dryg, vi gör inget typ. leker och spelar spel?! imorrn blir väll samma sak. jag vill bara ha lov nu asså!!! ska bli så skönt. sen så längtar jag tills vi ska utomlands:D det ska bli så kul! wihii! semster och lov vill jag ha, orkar inte med skolan, och allt nu. de e bajs. aja idag var det tänkt att jag skulle på birsta och shoppa, JULKLAPPAR faktiskt! och lite annat nödvädändigt:*. men det blev inte så. jag har tråk. blir typ att titta på tv.. jag har bilsbrist här kommer "lite" bilder så ni har nåt att titta på haha..

jag och fanny- bilder från i sommar.



jag gillar blåbär:>



djurpark- sommras




tigrar, rauw! haha.-djurpark



den här bilden tycker jag blev cool, ögat!:D häftigt:o


djungelns konung, eller vad man bruka säga haha:* ett lejon iaf:)



en kanin...

kanske kommer det fler bilder sen;);) hehe puss på er

Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

hahah på blåbärs bilden sere ut som du kissar hahah

2009-12-17 @ 20:26:32
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0