11/12 filmkväll

filmkväll... vad ska man se? går det nån bra film på teven? ska ni se Idolfinalen?





hej kära bloggen, jag har fett tråkigt. ingen skola idag för mej, jag är förkyld.
bajs på de. men aja jag ska se på film idag. bestämde det nu.
haha men jag måste ju sitta hemma här och tråka jag, inte kul.
haha så det finns ju inte så mycket att göra när man är sjuk, t
v+sjuk=bästavänner! nej men asså jag älskar att se på film, är en riktig filmnörd!
aja haha jag kom och tänka på en rolig sak jag råka göra för nån dag sen:
fanny visa mig en rim-sida (
http://www.ordsprak.se/julklappsrim.asp)
man ska söka på det man har köpt i julklapp, typ om det är en lapp i
paketet ska man söka på det! sa fanny, och jag bah: aha men jag har ju en halsduk.
FAN liksom det var ju till hon! hon skratta ihjäl sig haha, asså klantig jag är!! hahaha!
aja  hon typ dog och jag med hehe. aja tänkte ge ett tips på en bra internet sida,
SKIT BILLIGT haha, aja men det är på engelska då men, den är bra! ska beställa
därifrån nångång vid min födelsedag. den heter forever21.com.
nu ska jag äta peppakakka puss på er!:*

rihanna
äger! ♥





Kommentarer
Postat av: Nicole

läs min blogg där finns en ;)



också typ,



tio orsaker att hata dig

the uninvited



:)

2009-12-11 @ 15:54:30
URL: http://nicolel.blogg.se/
Postat av: eemmalindqvist

ska niog se idol grejen på gården :)

2009-12-11 @ 16:12:36
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0