dagen och husvagnssemster.

idag är det Onsdag den 5 augusti. skolan börjar snart, det kan dö.
jag är verkligen pank!!!!!! så pank man kan bli!!! och det suger!!!
kom nyss på att jag kunde ju panta flaskorvi hade ju jätte många
SKULLE bli rik!!!!!!! men nej då pappa hade redan panta för en
vecka sen:@ aja men ska vara med nicole och cim idag<3 de
är ju allafall bra men vet inte hur jag ska få tag på pengar!? :O
nån som har nått tips på hur man könar pengar?:P
 jag vill bada!!!!!!! men det vill inte nicole & cim :(


lägger in bilden sen semstern med husvagnen:

våran husvagn, där campa vi;)


jag och fanny gungade, jätte Snygga tjejor så hott asså!!!!!!!


en het get med skägg:D


vita lejon:) söt hehe


Scenen :)


nu orkar jag inte lägga in fler bilder det får duga så där...
lägger in lite bider från dagen sen kanske;) ni får ju ta å kika in senare å titta efter!!!! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida ge dig!

2009-08-05 @ 17:25:36
Postat av: Friida

och du kanske kan säga vem du är!

2009-08-05 @ 20:35:18
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0