bada bada bada

hej bloggen! jag ber om ursäkt för 100 gången! för att jag inte uppdaterar, men JAG LOVAR från och med nu att jag inte ska svicka er. okej? glöm inte det! jag suger på blogg asså så, nicole fick rycka in och fixa min header hon äger! jag suger!, tack nicole;u<3 vad tycks???? jag tycke de blev bra allfall:). iaf idag så har jag varit å bada på alnö, Bänkåsviken:) åkte dit vid 1. med mamma och fanny förökte få nån kompis;) att följa men ingen kunde typ. det var varmt i vatten å inte så mycket sjögräs:D (jag jag får panik av sjögräs! fobi typ) det var värsta stora vågor idag med!!? inte för att jag har bada i havet så mcyket men tyckte det var mycket vågor, :O fick kallsupar:( jobbigt haha jag ahde med mig min madrass å så välte den näre kom värsta bigg vågen!!! drunka typ kändes det som!? :O haha jag överlvede iaf. a vi åt muffins och vindruvor! medans jag låg å läste massa julia & frida tidningar hehe;););) vi åkte hem vid halv 5 typ, åkte å köpte pixxa hos den den som pratar så tyst haha. när vi skulle gå till bilen sen så typ spöregna det det kändes som vi hade bada!!! belv as blöt:O!!! nu är jag iaf hemma skönt de. ska duscha sen om jag orka. men nu ska jag fixa lite annat se då  / FriidaAndersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0