marknad, tivoli

aaaaaaaaaaaaaaa hej bloggen:> jag äger på att blogga!! 
hej jah har inga pengar just nu för att jag har fått dem iförväg och radan gjort av med dem ( smart tjej, jag vet ) iaf som tur är får jag mina 1000 kr av farfar snart yeahhhh då ska jag åka och köpa en jeansjacka typ på veromoda/only elle vare heter? har aldrig fatta varför det heter båda, och en stickad tröja på gina för typ 350.   igår var jag på birsta med emma, emma bytte ett par jeans och jag bara sukta efter pengar & alla fina kläder:(:(:(:((:(, tråkigt att inte ha pengar.  nu måste jag städa min garerob som jag snacka förut:(:(:((:(  tråkigt men det ju bra när det är klart, renda å slänga / ge till fanny sånt  jag inte vill ha-kan ha. sen vet jag inte vad som händer, herå


selongermarkand;; veronica och emma åker karusell, den var rolig.
det fanns en livsfarlig karusell med den fan dog man av gjorde as ont:(


jag var nyttig i fredags, frukt<3 istället för en massa godis å chips å sånt. *stolt*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, den dära karusellen va askul! :D

men den dära andra, shit den gjorde skitont!

2009-08-20 @ 19:43:55
Postat av: veronica

oj glömde skriva namn, hehe.

det va iaf från mig verpan the kiiiiiing :D

2009-08-20 @ 19:44:19
Postat av: FridaAnderssonR

till veronica:

ja en var as kul!!!!!!!

2009-08-20 @ 20:32:11
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0