längtan och de ni inte visste om mig



nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem han har varit och hämta 2 soppsackar med kläder av några vi känner, ah men hon som ahr haft dem är typ as smal å det är inte jag precis så vet inte om de kommer passa men hehe, de är typ helt ny!!  ;)

19 saker ni kanske inte visste om mig:
1 - jag ett gossesjur som jag har sen jag föddes nästan. och som jag alltid tar med mej när jag åker utomlands.
2 - fyller år den 27 februari.
3 - älskar hellere jorgubbar än godis, jordgubbar är bästa som finns. nästan iaf.
4 - har dåligt självförtroende, vissa kanske inte tror det men så äre.
5 - vill ha en systemkamera väldigt mycket.
6 - hatar folk som spelar dum.
7 - många kan ta mig som oseriös vilket jag inte alltid är och många kan tro att jag alltid är så.
8 - är ganska osmart, har svårt att fatta när nån förklarar nåt.
9 - jag är välfigt förväntansfull just nu.
10 - har exakt 45 kr bara.
11 - jag älskar djur.
12 - ni får skratta om ni vill har fobi för toapapper.
13 - får panik av småkryp,maksar,insekter, skiker och kan nästan börja grina ibland för att jag är så rädd. fobi.
14 - har ett syskon, lillasyster fanny.
15 - får 1000 kr av farfar varje gång jag och fanny fyller år.
16 - jag har fiskar och en katt för tillfälet.
17 - önskar mig en hund-
18 - min egentliga hårfärg tror jag är typ brun-blond-grå elr nåt
19 - hade blont hår när jag var mellan 1-8 typ sen börja det bli mörkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0