trött och sliten

hej sorry att... jag inte har lagt in nåt, det har ju varit skola nu i tre dagar
och det är kämpigt nu hehe jag är ju inte van vid skola, trött på mornarna, 
så nu har jag fått ont i huvet mycket och inte orka helt enkelt, sorry men
ska ändra på det;)

vill så gärna... byta header men vetinte hur man gör och har försökt 1239000
gånger men det går inte så om det är nån som kan hjälpa mig säg till, vet
vilka bilder och hur jag vill att det ska se ut men det går ju inte så hjälp tack!

lite kort vad... ja ska göra nu resten av dagen:
datan en stund-äta mat- tv- vila- data- sova.

Kommentarer
Postat av: phiie

ahh, okej... :P

2009-08-26 @ 19:16:23
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0