nice nice, tråk

hellu bloggen:D vaknade typ vid 9 elle nåt sett på tv tills nu typ ... ah har precis fixat mej å klätt på mej. vetinte vad jag ska göra ... orkar inte nåt typ ingen å va me helle men ah det är veronicas<3 birthday idag!!! (säg grattis) ska kanske sova i tält idag med dem iaf:) de ska bli kul!! :) aja men kommre nog att sitta hemma här i udra år å möggla lite ska ta och städa min garderob knaske heheh(L) skit kul ni kan få se hur det bli sen om de blir av pusspuss nu ska jag tråka sönder .....................

bild sen när jag var med cim.nicole senast:)



Kommentarer
Postat av: veronica the best

aa jag fyller år idag jag D::D:D:D:D:D:Dd

2009-08-10 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0