hejjjj

hej ja ni kanske undrar varför jag inte har uppdatert nåt, det är för jag har faktiskt inte gjort något sedan jag tälta med veronica och cim. kan ju berätta de lilla som hänt de senaste dagarna. igår så var jag hemma hela dan och kolla på tv/datan, sen vid typ 5-6 så åkte jag mamma, fanny å sprang vid sjukhus ah hehe elr sprang å sprang gick fort å sprang! ganska skönt att få kmma ut å så, det fanns as mycket blåbär så ehhe ajg kunde inte låta bli å äta. var tvungen kunde inte hålla mig så åter igen alldeles lå runt mun och händerna haha!! blir det ganska ofta nu för vi har blåbär i fysen som jagf äter hela tiden riktgit gott att suga på!!:D bättre än att jag går och äter godis hela tiden:):) ja iaf så idag var ag och köpte en väska. men jag kan inte lägga in nån bild för det är inge batteri på kameran, men nu måste jag gå å platta mitt hår sen ska jag äta å. sen softa lite ehehhe tv data jag är latidag haha! hejdå Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0