det blev ganska bra faktiskt...

hej idag är det en härligMåndag, det är skola och jag har huvudvärk!!, har haft den sen på skolan då vi hade HK vi gjorde nån lek typ man var tvungen att koncentera sig och vara på alerten så blev typ stressad och jag får lätt huvus värk när jag stressar!! skit mys asså. iaf nu äre bestämt så att det är ju polar till helgen (disco-för ungdommar typ) och det är ju först efter sommaren, så det kommer vara skumdisco och det är kul!!! haha:D:D typ man badar i skum och kastar på varann hahaha! det som är besämt är att jag ska gå med bästaste emma! och hon ska kanske sova hos mig efter;);). idag vare skola då vanliga lektioner, det enda speciela var HK guh va kul asså karin är jobbig pratar så mycket att man helt slutar lyssna och typ sommnar...... jobbig tjej. aja vi fick en macka typ och fick lyssna på hon hela dan as tråkigt haha och lektionen var typ 2 timmar:(:( tråk tråk. sen vare ju matte,engelska,so, och sånt ni vet vanliga grejer.

nu har jag... lärt mig att göra en egen design:D:D duktigt va? jag är bäst!, fast headern blev lite konsig:o typ suddigt. lärde mig av jocke, tack jocke haha, och hur man gör headern kan ni läsa på dennas blogg: http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/designhjalp-hur-man-gor-en-egen-header.html ) lite fina bilder då haha!! som jag knäppt!!!! *stolt* ånej jag har ingen systemkamera, oredigerade allaihopa;)







Kommentarer
Postat av: veronica

finabilder :DD:D

2009-08-31 @ 19:46:01
Postat av: Frida Andersson

TILL VERONICA:

hehe tack tack veronica:

2009-08-31 @ 20:20:46
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Frida Andersson

DU VAR MED MIG MED HEHE!!!

2009-08-31 @ 20:26:06
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Frida Andersson

TILL CIM SOM RÅKA HETA FRIDA ANDERSSON:

haha oj jag glömde!!!?:O förlåt cim haha(L):(

2009-08-31 @ 21:12:43
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0