BAKSMÄLLAN/BIO-FILMER



filmen handlar om:
 komedi, 1 tim 39 min, från 11 år.
BAKSMÄLLAN:Två dagar innan sitt bröllop så åker Doug, hans två kompisar och han blivande frus lite underlige bror till Las Vegas för att festa loss på en oförglömlig svensexa. Men när de tre marskalkarna vaknar upp med sprängande huvudvärk morgonen efter så är gårkvällen en enda stor minneslucka, alltså de minns inget. Deras lyxiga hotellsvit är fullständigt vandaliserad och brudgummen (Doug) är försvunnen. Utan en aning om vad som hänt och med väldigt lite tid på sig så måste alla tre följa sina dimmiga spår bakåt i tiden. De får gå igenom alla sina dåliga beslut för att komma på var det gick snett och förhoppningsvis hinna få Doug tillbaka till Los Angeles i tid till bröllopet.
Ju mer de upptäcker, ju mer inser de hur illa ute de verkligen är, hur ska de hinna!?

jag tycker:
den var riktigt rolig! man skratta ofta, och man blir aldrig uttråkad. den får 4/5 !

film jag vill se:
G-FORCE: as söta marsvin hahaha, vill se den bara för att de är så söta!
vissa bah typ hallå det är småbarnsfilmer, men jag gillar kanske att se på de. älskar alla barnfilmer de är så roliga å det är oftast värsta söta djur å sånt med haha! en film jag med skulle vilja se är "upp" den verka ju as rolig haha. sen så såg jag med att det ska komma å gå på bio, en film som heter: "det regnar köttullar" man bah: hahahahahha vad kan de vara då? en barnfilm iaf den ska man se. nåt som jag tycker itne borde få hända i barnfilmer det är att de dör, det är bara för hemskt man bah börja grina å allt men till "vuxenfilmer" så blir jag inte ledsen man bah typ aha nu dog kan lixsom, och barnfilmer så grinar man floder till när nån dör. de borde inte dö alls i barnfilmer, som i tillexempel "lejonkungen" när pappan dör det är hemskt ju:( grina ju när jag såg den när jag var liten å tyckte de var så hemskt:(! så äre man tycker det är sorgligare i barnfilmer än " vuxenfilmer" MEN VARFÖR?



nu ska jag typ göra nåt kul. har tråkigt haha


Kommentarer
Postat av: veronica

haha, visst ären kul :D

filmen asså, hehe.

2009-08-20 @ 19:41:03
Postat av: FridaAnderssonR

till veronica:

ja den var jätte rolig!:D haha

2009-08-20 @ 20:29:33
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0