090820

gooooooo morgon bloggen. riktigt mysssig morgon jag vakna klev upp och brydde mig in om vad klockan var, jag bara gick raka vagen in till teven och kröp ner under filten och har suti där ett tag. gick sen och gjorde varmchoklad!!!! så mysigt;)

men snart börjar ju skolan och då blir slut på alla härliga lugna mornar, det är nåt jag faktiskt inte riktigt ser famimot.alla läxor, omprov har jag med i matte typ. & so och kanske engelska.... inget jag längtar till.

men denna mogron var mys iaf idag ska jag inte göra nåt ska
baka med fanny ni får se vad vi bakat sen puss på er nu
<3


skitt! va stor bilden blev, fattar inte hur den kunde bli så stor?!! :S

Kommentarer
Postat av: veronica

söt bild fridis :D

2009-08-20 @ 19:30:39
Postat av: FridaAnderssonR

svar till veronica:

haha tackdu, värsta stor den blev!!!:O

2009-08-20 @ 20:34:34
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0