5 dec

Hej! Hade så roligt i lördags med mamma. Inget gör mig så glad som att se hon lycklig. Även om artisterna som var där och Looptroop Rockers inte är något jag lyssnar på så mycket så var det roligt. Jag har faktiskt världens bästa mamma <3 vet inte vad jag skulle göra utan hon. Och Englaporten hade jätte snygg lokal hoppas de bokar fler artister dit nu. Men dock så slutade kvällen/natten i katastrof. Är ju inte förvånad, men snart kommer sånt inte kunna ske mer. Det kommer ordna sig.

Och vad gör jag just nu? Ingen skola idag har ingen ork. Ligger och myser i sängen min i mitt ny städade rum, har tänt ljus och tittar på gossip girl. Städade igår innan jag la mig för att sova. Älskar att gå och lägga mig nyduschad och i nya sängkläder! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0